Ny tävling 19/8, gruppV

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Sailor-Martin

Ny tävling 19/8, gruppV

Inlägg av Sailor-Martin » mån 12 jun 2017, 17:02

Har diskuterats en del om att köra en tävling i grupp Väst, först diskuterades juni men det passade inte så många så nu är istället 19/8 spikat.

Nu är jag just idag så vimsig att jag inte kommer ihåg exakt var tävlingen ska gå av stapeln, men DET återkommer vi till. Inom kort! :D

/Martin

Användarvisningsbild
Richthofen

Re: Ny tävling 19/8, gruppV

Inlägg av Richthofen » tor 27 jul 2017, 11:43

Hej!

Ja då va de snart dags för Grupp Västs tävling i år, vi kör på Slättlanda mfk´s fält i Helås utanför Vara (samma flygfält som vi arrangerade SM 2015). Då det är risk för att vi kan bli ont om folk så ber jag er som tänkt att komma, att i möjligaste mån höra av er antingen till mig (0730329541), eller att skriva det här senast en vecka innan så vi vet hur många vi blir etc.

Det kommer finnas möjlighet att arrangera både WW1 och WW2 om det finns intresse och folk till båda. Skriv också innan ni kommer vilka klasser ni önskar att tävla i så vi får ett hum.

Det kommer att serveras hamburgare under dagen, och kanske även en Arboga 10,2 till den som gjort sig förtjänt av en och behöver lite tröst... :wink:

För er som är intresserade så har vi även tillgång till Amandas Hus på kvällen. Vi kan köra lite grill-häng under kvällen för dom som vill. Det kommer finnas grill tillgänglig så det är bara kött att grilla som ni själva behöver fixa. Det finns även övernattningsmöjlighet för både folk med eller utan husvagn. Föreningen tar 500kr betalt för att vi hyr Amandas Hus under kvällen så det är i så fall något som vi får dela på vi som stannar.

GPS-koordinater går att få tag på på våran hemsida: http://idrottonline.se/SlattlandaMFK-Fl ... /Omklubben
För er som inte har GPS: Om ni utgår från E20 mot Göteborg: Passera Vara på E20, fortsätt ca 5-6km till ni kommer till en vägkrog på höger sida (kallas Prästkragen), där tar ni höger och följer denna vägen i ca 5km till ni kommer till en 3-vägskorsning. Där tar ni först vänster mot Arentorp, sedan höger direkt mot Helås. Väl inne i Helås, sväng höger vid skylten "Storslätt" vid ett grått avlångt hus. Följ grusvägen i ca 1km sedan ligger fältet utmed vägen.

Blir det några problem så är det bara att ringa mig.

/Samuel.

Användarvisningsbild
sebbe 335

Inlägg av sebbe 335 » mån 14 aug 2017, 08:31

Tja!

Blire något folk till vara:D?
Ska inte tävla men däremot sitta och kolla på!

//Sebbe

Användarvisningsbild
Richthofen

Inlägg av Richthofen » tor 17 aug 2017, 13:13

Absolut det blir tävling. Jag lägger upp lite mer info i facebook-gruppen nu ikväll.

/Samuel

Mupp-Julle

Inlägg av Mupp-Julle » tor 24 aug 2017, 16:35

Kul tävling med många fina fighter och krascher. Roligast var nog när Denny ryfade ner sig i den enda vattensamlingen på Slätta.
Nu väntar vi bara på att resultatet kommer i CoRe.
Lev väl
MJ

Mupp-Julle

Inlägg av Mupp-Julle » sön 27 aug 2017, 10:45

Nu finns Vara med i CoRe så vad väntar ni på!

Användarvisningsbild
Jensus
Kontakt:

Inlägg av Jensus » sön 27 aug 2017, 22:57

Så nu är Vara tävlingen inlagd i core... Efter mycket besvär,, först funka inte inloggning efter flera försök med små och stora bokstäver 😣😠 Sen råka jag trycka in alla resultaten på en tävling i Örebro på sm helgen😊🤔 Men nu ska allt stämma med resultat på VARA tävlingen... Grattis till mig.. Över ut Jensus
Jensus.. Airborne sqd the flying corps Jäklarn

Skriv svar